ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

معرفی وب‌سایت‌های پول ساز

نویسنده: hamid   || موضوع: خبرها / گوناگون   || تاریخ: 17-07-1393, 16:38   || بازدید: 15861

Amazon
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
سایت آمازون به میزان 34 میلیارد دلار در‌آمد دارد. این سایت معروف در هر ثانیه 1هزاردلار درآمد کسب می‌کند. تاریخ تاسیس این سایت سال 1994 است و در حال حاضر 33 هزار و 700 نفر کارمند دارد.
سایت آمازون بزرگترین سایت خرده‌فروشی جهان است که در صدر فهرست پردرآمدترین سایت‌های جهان قرار گرفته است. درآمد سایت آمازون تنها از محل خرده فروشی نیست بلکه آمازون چند سایت پر بازدید دیگر مثل الکسا و زاپوس را در زیر مجموعه خود دارد.


Google
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
کاربران اینترنت بر این باورند که اینترنت بدون گوگل صفایی ندارد. گوگل در سال 1996 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط لری پیج و سرجی برین کار خود را آغاز کرد.
این دونفر دانشجوی دانشگاه استنفورد آمریکا بودند. درآمد این سایت در سال 2010، 29 میلیارد دلار بود. در واقع این سایت در هر ثانیه 929 دلار ، درآمد کسب می‌کند. گوگل سایتی صاحب سبک است. این موضوع را می‌توان بعد از راه اندازی گوگل پلاس توسط گوگل متوجه شد.


Ebay
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
سایت ای بای در سال 1995 توسط یک ایرانی راه اندازی شد. سایت ای بای بهترین فروشگاه آنلاین است که شما می‌‌تونید با مشتریان خود بر سر قیمت چانه زده و اجناس خود را به معرض فروش بگذارید.
مدت 13 سال، مدیر سایت ای.بای توانسته است 35 شرکت دیگر از جمله 6 فروشگاه آنلاین در هند، کره جنوبی، فرانسه و سوئد راه اندازی کند. طبق آخرین آمار درآمد این وبسایت که مدیر ایرانی دارد،بالغ بر 9 میلیارد و 156هزار دلار است. یعنی این سایت‌ها در هر ثانیه، 290 دلار درآمد دارد.

Yahoo
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
سایت یاهو از سایت‌های پردرآمد جهان است. درآمد این سایت با این که 2 سال از سایت گوگل با تجربه‌تر است، کمتر از سایت گوگل است. درآمد این سایت 6 میلیارد و 324 میلیون دلار در سال است. به عبارتی، این سایت در هر ثانیه 200دلار کسب درآمد می‌‌کند.

Alibaba
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
سایت علی‌بابا بر خلاف اسم فارسی که دارد یک سایت خارجی است که وابسته به شرکت علی‌بابا واقع در هنگ کنگ است. اما سرور آن در آمریکا قرار دارد.
این سایت با بیش از یک میلیون عضو، مجموعه کاملی از شرکت‌ها و محصولات آنها را در بردارد. سایتی که قابلیت جستجو و تحقیق راجع به یک شرکت خاص و یا محصول خاص را به کاربران خود می‌دهد. فعالیت سایت علی‌بابا بیشتر بر تجارت بین کاربرانش متمرکز است. این سایت در حال حاضر، 65 میلیون کاربر از 240 کشور جهان دارد. درآمد این سایت از محل فعالیت هایش 5میلیارد و 558 میلیون دلار است.

Expedia
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
این وب سایت در سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده‌است. و بر اساس محور گردشگری طراحی شده است. سال 2008 این وب سایت از سوی مجله فورچون در بین 3 وب سایت برگزیده دنیای وب معرفی شد.
طی 15 سال گذشته وب سایت expedia یکی از بزرگترین مراجع اینترنتی مسافران از سراسر جهان بوده و هست. ارزش این وب سایت 3 میلیارد و 348 میلیون دلار است. در واقع این وب سایت در هر ثانیه 106 دلار در‌آمد دارد.

Priceline
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
یک سایت قیمت گذار بلیت است. این‌سایت برای تهیه بلیت هواپیما در یک روز خاص، توسط کارت اعتباری تضمین شده می‌‌تواند در هر شرکت هواپیمایی برای شمابلیت تهیه کند. البته این بلیتها غیر قابل برگشت هستند.

پرایس لاین درآمد خود را از طریق دو فرایند به دست می‌آورد. اولی قابلیت دسترسی به خطوط هوایی که موافقت خود را برای ارائه خدماتشان بر روی این سایت اعلام کرده‌اند. دومی، آن مبلغ و قیمتی است که پرایس لاین بر اساس تفاوت موجود میان قیمت بلیت هواپیمایی و قیمتی که خود سایت برای مشتری در نظر گرفته است.
همچنین یک هزینه برای شارژ بلیت از مشتری دریافت می‌کند. در آمد این وب سایت 3میلیارد و 72 میلیون دلار است.

Aol
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
این وب سایت در سال 1991 به عنوان وب‌سایتی امریکن آنلاین رونمایی شد. سال 2006 به AOL تغییر نام داد. این وب سایت بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. درآمد آن هم مبلغ 2 میلیارد و 417 میلیون دلار است. در حقیقت این وب سایت در هر ثانیه 77 دلار درآمد دارد.

Netflix
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
با عضویت در این وب‌سایت شما می‌توانید به فیلم‌ها و دی‌وی‌دی‌های آرشیو شده دنیا دسترسی پیدا کرده و از آنها لذت ببرید. درآمد این وب‌سایت از این دنیای بزرگ مجازی 2 میلیارد و 160 میلیون دلار است. یعنی این سایت در هر ثانیه 68 دلار درآمد دارد.

Facebook
معرفی وب‌سایت‌های پول ساز
شاید بتوان گفت فیس بوک مشهورترین وب‌سایتی دنیای این روزهای وب است. فیس بوک جوان‌ترین وب‌سایتی این فهرست است که در سال 2004 پا به این دنیای گسترده مجازی گذاشته است.
فیس‌بوک 750 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد. مدیر فیس‌بوک فردی به نام مارک زوکربرگ است. مارک زوکربرگ به عنوان جوانترین بیلیونر جهان شناخته شده است. در تازه‌ترین آمار اعلام شده درآمد فیس‌بوک 2 میلیارد دلار در سال و 63 دلار در ثانیه است.

مطالب مشابه:

  • کسب درآمد از کپچا کدبه طور حتم تاکنون در فرم‌های ثبت نام و یا ورود به سایتهای مختلف با تصویری از حروف و اعداد که عمدتاً کج و ناواضح رسم شده‌اند برخورد کرده‌اید و از شما خواسته شده تا آنرا
  • تلاش دولت چین برای راه‌اندازی موتور جستجوی ChinaSoاگرچه ممکن است ChinaSo نیز با استقبال گسترده روبرو نشود ولی این نشان می‌دهد که زیرساخت‌های تکنولوژیک چین نیازی به تکیه به شرکت‌های خارجی ندارد.
  • 10 اختراع شگفت انگیز گوگلگوگل که در ابتدای فعالیت خود فقط 4 حق امتیاز ثبت شده داشت، با این وجود، کارشناسان با بررسی‌های گسترده خود بین این حجم وسیع اختراعات، لیست 10 حق امتیاز عجیبی که گوگل ثبت
  • دلایل فیس بوک برای خرید واتس‌اپ با قیمت 19 میلیارد دلارهمان‌طور که می‌دانید روز گذشته فیس‌بوک اعلام کرد که سرویس WhatsApp را به قیمت مجموعاً ۱۹ میلیارد دلار خریداری کرد. اما آیا این اقدام واقعاً هوشمندانه و برای فیس‌بوک مؤثر
  • محافظت وب سایت در مقابل حملات DDoS با Central Hostingحملات DDoS یکی از انواع حملات در فضای وب هستند که می‌توانند یک وب‌سایت فعال را به طور کامل نابود کنند! سنترال‌هاستینگ سرویس‌های متنوعی برای مقابله با این نوع حملات را در
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت