» » چطوری یادداشت های Evernote به macOS انتقال بدم!!!!!!!
ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

چطوری یادداشت های Evernote به macOS انتقال بدم!!!!!!!

نویسنده: hamid   || موضوع: نرم افزار / آموزش   || تاریخ: 1-05-1395, 23:25   || بازدید: 1415

البته اینکه دسترسی به این اپلیکیشن پولی شده موجب می شود که مردم به دنبال جایگزین های دیگری برای آن باشند مخصوصا اینکه، در بازار اپلیکیشن ها، نمونه های زیادی هستند که قادرند با سیستم عامل های اپلی ادغام شوند.

در عین حال شما می توانید از Evernote یادداشت های خود را به سیستم عامل mac os بفرستید. برای این کار باید کاری کنید که نوت و یادداشت هایتان در برنامه Notes در macOS بازیابی کنید. ما در این مقاله به این موضوع رسیدگی کرده ایم.

در ابتدای امر، نرم افزار Evernote را روی مک خود نصب کنید. قبل از هر گونه بازیابی باید فایل خروجی از یادداشت هایتان از Evernote بگیرید.

چطوری یادداشت های Evernote به macOS انتقال بدم!!!!!!!



برای این منظور باید نوت و یادداشت مورد نظرتان را انتخاب کنید و بعد به مسیر File>Export Note بروید. در ابتدای کار برنامه از شما می خواهد که یک نام و یک قالب و type برای خروجی خود در نظر بگیرید. خروجی لازم برای نرم افزار اورنوت XML می باشد که به صورت ENEX نیز قابل مشاهده است.

در این مرحله گزینه ای با نام include tags for each note مشاهده می کنید که بهتر است آن را تیک دار کنید چرا که نوت ها دارای ویژگی هایی هستند که اگر آن ها حفظ شوند و انتقال داده شوند بهتر می توان آن ها را فیلتر کرد و پیدا کرد.

بعد از اینکه خروجی گرفتید باید وارد سیستم مک خود شوید و از آن جا اپلیکیشن Notes را باز کنید. شما می توانید از macOS version 10.11.4 یا بالاتر، اپلیکیشن یاد شده را در اختیار داشته باشید.
چطوری یادداشت های Evernote به macOS انتقال بدم!!!!!!!


در مرحله بعد به آدرس File>Import notes بروید. حالا باید فایل خروجی با پسورد ENEX را پیدا کنید و انتخاب کنید. اگر iCloud هم داشته باشید و همگام سازی آن فعال باشد همزمان با وارد شدن نوت و یادداشت ها، در iCloud نیز این فایل ها ذخیره می شوند و در دستگاه های ios تان قابل نمایش خواهند بود.

مطالب مشابه:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت