» » نیاز تالیا به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری
ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

نیاز تالیا به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

نویسنده: hamid   || موضوع: خبرها / موبایل   || تاریخ: 29-11-1392, 14:21   || بازدید: 3613

- شما و تیم مدیران تالیا با توجه به سوابق مختلفی که طی سال‌های گذشته داشته‌اید، بی شک توان ارائه‌ی راهکارهای مناسبی برای تغییر وضعیت تالیا دارید با این وجود مدت‌هاست تغییر چشم‌گیری در خدمات این شرکت ایجاد نشده است. آیا شما تصمیم جدیدی برای تالیا دارید که وضعیت آن تغییری نمی‌کند؟
واقعیت این است که تالیا در یک مقطع زمانی تقریبا به کما رفت تا این‌که سهامدار آن تغییر کرد و پس از آن این شرکت منتظر احیای شبکه است، چرا که تجهیزات شبکه آن بسیار قدیمی است. به همین دلیل اکنون لازم است این بازسازی صورت بگیرد.
نیاز تالیا به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری
در حال حاضر نیز به نوعی سرمایه‌گذاری مجدد در این شرکت صورت گرفته که اگر این مساله به نتیجه برسد، قطعا در آینده وضعیت به مراتب بهتر از قبل خواهد بود.


اکنون شبکه تالیا بیش از ۷۰ درصد پوشش جمعیتی دارد. شبکه ما هم به دلیل آنکه خلوت است خدمات خود را مانند گذشته ارائه می‌کند، اما برنامه‌هایی برای تقویت شبکه در دست داریم، اما این موضوع نیاز به سرمایه‌گذاری سنگین دارد، یعنی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای این بخش لازم است که پس از تامین این هزینه اوضاع تالیا بهبود پیدا خواهد کرد و مشترکین خاص می‌توانند از این شبکه استفاده کنند. البته نه این‌که تالیا هم مانند همراه اول یا ایرانسل مشترکان بسیار داشته باشند، اما به هر صورت می‌توان برای مشترکان خاص برنامه‌ریزی کرد.

- در شرایطی که بحث از ارائه‌ی نسل سه (3G) و نسل‌های بالاتر می‌شود، به نظر شما سرمایه‌گذاری با این حجم برای ارائه‌ی خدمات نسل دو از نظر اقتصادی توجیه دارد؟
از آنجا که تالیا بخشی از مجموعه مخابرات ایران به‌شمار می‌رود و پروانه آن هم به اسم مخابرات ایران صادر شده، اگر قرار به ارائه‌ی ۳G باشد تالیا هم این کار را خواهد کرد.

- در حال حاضر آماری دارید که چند درصد از کاربران قدیمی تالیا هنوز از این شبکه استفاده می‌کنند؟
رقم دقیق این موضوع را اکنون به خاطر ندارم، اما تا جایی که به خاطر دارم تالیا در زمان اوج و آن موقع که بیشترین تعداد کاربر را داشت، حدود ۳۲۰ هزار مشترک فعال داشت که اکنون هم ۲۰۰ هزار نفر از این افراد هم چنان مشترک فعال ما به شمار می‌روند.
البته برای مدتی شبکه ما از کار افتاد اما زمانی که شبکه به‌طور مجدد فعالیت خود را از سرگرفت، اکثر مشترکان دوباره از آن استفاده کردند، چرا که افراد تعصب خاصی نسبت به سیم‌کارت‌های اولیه و خط‌های خود داشتند.

- با این وجود اکنون این افراد برای تهیه شارژ مشکل دارند. برنامه‌ای در این زمینه ندارید؟
همان‌طور که اشاره کردم تا زمانی که شبکه تکمیل و مطمئن نشود، هزینه و تبلیغ برای آن فایده‌ای ندارد.

- پیش‌بینی شما برای تکمیل این شبکه از چه قرار است؟
در صورتی که مشکلی پیش نیاید شبکه ما تا خرداد‌ماه سال آینده تکمیل خواهد شد و پوشش آن کامل می‌شود.

- در پایان شما هم چنان تاکید دارید که تالیا ورشکست نشده است؟
در شرایط قبلی تالیا ورشکسته بود و هیچ کس نمی‌توانست این بحث را مطرح نکند، اما اکنون با احیای شبکه می‌توان شرایط آن را به وضعیت مطلوب رساند.

مطالب مشابه:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت