ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

نویسنده: hamid   || موضوع: نرم افزار / آموزش   || تاریخ: 25-12-1392, 09:15   || بازدید: 4915

خوشبختانه نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان زیادی وجود دارد که خیلی از آنها ممکن است به اندازه برنامه های تجاری رقیب شان کارائی نداشته باشند ولی در کل بهتر از محصولات تقلبی می باشند. اکنون اگر از اشتراک های سالانه خسته شده اید این مقاله را بخوانید ما هشت عدد از بهترین ابزارهای امنیتی اینترنت را برای امنیت رایگان به شما معرفی می کنیم:
۱- آنتی ویروس رایگان آواست Avast
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

لازم نیست که زمان زیادی را با آنتی ویروس رایگان آواست بگذرانید تا بفهمید که چرا یکی از محبوب ترین ابزارهای امنیتی است.
این برنامه به سادگی نصب می شود یک واسط کاربر سرراست دارد که باعث می شود که به سادگی از آن استفاده کنید و یک اسکن اولیه سریع دارد که هر نوع تهدید بالقوه ای را در PC شما شناسائی می کند و این شناسائی اثر کمی بر سرعت عملکرد سیستم دارد.

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

این ها عقاید شخصی نیست بلکه تست مستقل AV-Test به این نتیجه رسیده که برنامه کارئی خوبی دارد و یکی از محصولات برتر در تست مقایسه ای AV در محصولات سال ۲۰۱۲ بوده است.


۲- آنتی ویروس رایگان پاندا
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

آنتی ویروس ابری پاندا یک برنامه کوچک و ساده است که حفاظت آنتی ویروس فوری رایگان را فراهم می کند و می تواند بدون هیچ مشکلی در کنار ابزارهای امنیتی دیگر به کار برده شود.
این برنامه نسخه رایگان یک محصول تجاری است و بنابراین چند خصوصیت برنامه اصلی را در خود ندارد. نسخه حرفه ای Pro آنتی ویروس پاندا در شبکه های عمومی وای فای از شما حفاظت می کند مثلا تابع ” واکسن USB” باعث کاهش ریسک آلوگی بدافزار در یک داریو USB می شود .

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

به هر حال حفاظت آنتی ویروس مرکزی مشابه است . و در حالی که این برنامه آنتی ویروس نرخ های تشخیص بالایی ندارد، تست های مستقل نشان می دهند که برنامه قابلیت زیادی دارد و برنامه تاییدیه آخرین گزارش AV-Test را کسب می کند.


۳- کیت اضطراری Emsisoft
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

هیچ برنامه آنتی ویروسی نرخ تشخیص ۱۰۰% یعنی امنیت تضمین شده ندارد و ممکن است گهگاه بدافزار از خطوط دفاعی شما عبور کند. بنابراین همیشه باید یک ابزار ثانویه در دسترس در اختیار داشته باشید کیت اضطراری Emsisoft Emergency Kit (EEK) انتخابی عالی برای این کار است.

این برنامه بدون نیاز به نصب اجرا می شود و شانس هر نوع ناسازگاری با بسته آنتی ویروس را به حداقل می رساند.
اسکنر سرراست سیستم از یک موتور اسکن دوگانه استفاده می کند که در بولتن Virus Bulletin رتبه بالائی کسب کرده است.
کاربران باتجربه قدر ابزارهایی مثل HijackFree و BlitzBlank که می توانند به تشخیص دستی و پاک کردن بدافزار کمک کنند را می دانند.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان



۴- آنتی ویروس رایگان ZoneAlarm + فایروال
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


ما نگرانی هایی در مورد آنتی ویروس رایگان زون آلارم و فایروال داریم، مهم ترین نگرانی ما این است که پایگاه داده آنتی ویروس به صورت روزانه آپدیت می شود( آپدیت های ساعتی مخصوص نسخه تجاری هستند این باعث می شود که شما در معرض آخرین تهدیدها قرار بگیرید.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

برنامه کارهای زیادی انجام می دهد. این برنامه یک موتور قدرتمند آنتی ویروس تایید شده در AV-Test دارد و فایروال با استفاده آسان و حفاظت در حین مرور وب را در خود دارد.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


این آنتی ویروس کارها را ساده نگه می دارد. اگر جعبه گفتگوی Preferences را باز کنید و ده دکمه و تنظیمات را می بینید. اگرچه هرگز به خیلی از این دکمه ها نیاز پیدا نمی کنید.

آپدیت پایگاه داده باعث شده که این برنامه انتخاب اول ما نباشد اما اگر طرفدار زون آلارم هستید یا فقط فایروال و آنتی ویروسی از همان شرکت می خواهید این می تواند انتخاب خوبی باشد.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان




۵- ضد بدافزار Malwarebytes
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


اگر فکر می کنید که کامپیوتر شما آلوده شده اما آنتی ویروس معمول شما هشداری به شما نداده ، زمان آن است که یک کپی از Malwarebytes Anti-Malware Free را تهیه کنید.

این برنامه یک اسکنر فوری عالی است که می تواند همه انواع تهدید ها را به سرعت بیابد و حذف کند. مبتدی ها در استفاده از این ضد بدافزار هیچ مشکلی ندارند فقط باید برنامه را راه انداخت و روی دکمه Scan کلیک کرد و برنامه فورا شروع به کنترل سیستم تان می کند. کاربران با تجربه از ابزارهای اضافی که مثلا در راه اندازی یک برنامه در PC آلوده کمک می کند یا فایل های قفل شده را در PC شما قفل می کند استقبال می کنند.

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان



۶- آنتی ویروس رایگان آویرا
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

آنتی ویروس رایگان آویرا دو حیطه اصلی حفاظت را ارائه می کند.

یک موتور آنتی ویروس قوی ( که رتبه بالائی از نظر میزان تشخیص فایل در آزمایشگاه های مستقل کسب کرده است) به شکل دائم PC را بررسی می کند و جستجوی از بین بردن تهدیدها است.

اگر تولبار آویرا را نصب کنید آنگاه می توانید ابزارهای وب ( یک ابزار آنتی فیشینگ، یک بلاک کننده، حفاظت شبکه اجتماعی) را هم دریافت کنید اگرچه این باعث جابجائی موتور جستجوی پیشفرض شما با یک صفحه آویرا می شود.

مشکلش چیست؟ ممکن است واسط آنتی ویروس در نگاه اول کمی پیچیده باشد . و برنامه بر عملکرد PC نسبت به ابزارهای دیگر اثر بیشتری بگذارد. هنوز هم آویرا تعادل زیادی دارد و آنتی ویروس رایگان آویرا یک بسته امنیتی موثر و قدرتمند است.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان



۷- نسخه رایگان آنتی ویروس بیت دیفندر

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

آنتی ویروس Bitdefender یکی از بهترین آنتی ویروس ها است و محبوب آزمایشگاه های تست مستقل است و در واقع خبر ارائه نسخه رایگان آن خبر بسیار خوبی محسوب می شود.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


اگرچه در این بین مشکلی وجود دارد. آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر هیچ حفاظت فوری را ارائه نمی کند و فایل ها در حین دسترسی و دانلود چک نمی کند ، برنامه فقط فایل ها، فولدرها را فقط وقتی که از برنامه بخواهید کنترل می کند.

نسخه رایگان بیت دیفندر نمی تواند جایگزین نسخه اصلی آنتی ویروس Bitdefender شود اما برنامه هنوز هم خیلی مفید است. یک کپی از آن را دانلود کنید و گهگاه کامپیوتر را اسکن کنید این برنامه می تواند وقتی که برنامه دیگری وجود ندارد کامپیوتر شما را اسکن کند.
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


۸- آنتی ویروس رایگان AVG
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان

آنتی ویروس رایگان AVG یک بسته قوی با خصوصیات متنوع است، یک موتور جستجو، اسکنر ایمیل، حفاظت بر علیه دزدی هویت و حفاظت مرور LinkScanner که باعث می شود در حالت آنلاین ایمن باشید.

در اولین نگاه این کار باعث می شود که برنامه پیچیده تر به نظر برسد چون بخش ها، دکمه ها و منوهای زیادی وجود داشته باشد. طراحی واسط هوشمند به معنای این است که می تواند اکثر کارهای رایج را با یک یا دو کلیک انجام دهید بنابراین به زودی احساس در خانه بودن خواهید داشت.

معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان


آنتی ویروس رایگان AVG در بررسی ها از نظر تاثیر نتایج متضادی را نشان می دهد : میزان تشخیص آن در تست AV-Comparatives متوسط است. AV-Test می گوید که این برنامه از خیلی از دنباله های تجاری بهتر است. به نظر ما ابزاری خاص و توانائی است و یکی از بسته های آنتی ویروس رایگان قوی است.

چرا Microsoft Security Essentials در این لیست نیست؟ این برنامه کوچک و ساده است. سیستم شما را کند نمی کند اما به اندزه کافی قابل اعتماد نیست که گنجاندن آن در این سری از نرم افزار آنتی ویروس رایگان را توجیه کند.

وقتی که Microsoft Security Essentials آخرین بار در تست تشخیص فایل AV-Comparatives قرار گرفت، برنامه تشخیص فایل به میزان ۹۴٫۹% داشت. در تحلیل محصولات سال ۲۰۱۲ برای کاربران خانگی ، Microsoft Security Essentials پایین ترین امتیاز حفاظت متوسط را داشت و در پایین لیست ۲۰ آنتی ویروس قرار گرفت.

مطالب مشابه:

  • تفاوت لایسنس های OEM با Retailدر صورتی که قیمت آنتی ویروس های موجود در سایت پدیده را با سایت های دیگر مقایسه کرده باشید متوجه شده اید که بعضی از محصولات دارای قیمت بالاتری هستند همچنین اگر همین
  • فیلتر کردن سایت‌های ضد آمریکایی توسط كسپر اسكيدر حالی که طبق کارکرد ذاتی آنتی‌ویروس‌ها، این نرم‌افزارها باید مانع دسترسی کاربر به سایت‌های حاوی ویروس‌ها و بدافزارهای مخرب شوند، کاسپرسکی که در ایران طرفداران زیادی هم
  • امن ترین و نا امن ترین سیستم عامل موبایل چیست ؟به نظر شما از بین سیستم عامل هایی که برای گوشی ها و تبلت ها در حال حاضر وجود دارند کدام یک امن تر است ؟ آیا شما به سیستم عامل دستگاه خود اعتماد دارید ؟
  • معرفی نرم افزار µTorrentبرای استفاده از شبکه تورنت مسلما نیاز به یک ابزار دارید این ابزار در قالب یک نرم افزار با نام µTorrent ارائه شده است. این نرم افزار ابزاری ساده , قدرتمند و بسیار کم حجم
  • Kaspersky Internet Security برترین آنتی ویرس سال ۲۰۱۳شدآزمایشگاه تخصصی AV-Comparatives در گزارشی با عنوان «مقایسه تطبیقی آنتی ویروس‌ها در سال ۲۰۱۳» محصول Kaspersky Internet Security را به‌عنوان محصول برتر سال ۲۰۱۳ معرفی کرد.
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت