» » آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟
ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟

نویسنده: hamid   || موضوع: نرم افزار / آموزش / گوناگون   || تاریخ: 25-12-1392, 15:01   || بازدید: 3467

به گزارش پدیده به نقل از افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، برای انتخاب نام آنتی ویروس های معتبر به گزارش پایان سال ۲۰۱۲ موسسه معتبر AV-Comparatives مراجعه نمودیم . در این فهرست اسامی شرکت های جی دیتا، Avast، آویرا، بیت دیفندر، BullGuard، ESET، F-secure و کسپرسکی با کسب بهترین نمرات در آزمایش های سال ۲۰۱۲ قرار داشتند که به این فهرست سه نام معتبر دیگر یعنی سیمنتک، مک آفی و پاندا را نیز افزودیم و سپس سایت های شرکت های مذکور را جهت یافتن نام ایران جستجو نمودیم.

Avast
در بخش همکاران فروش و توزیع کنندگان سایت اوست نام ایران وجود دارد ولی پس از انتخاب آن متن «در کشوری که انتخاب کرده اید ما هیچ فروشنده ای نداریم.» به نمایش در می آید.
لینک: http://www.avast.com/locate-dealer
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


آویرا
در سایت آویرا نام ایران درج شده است. بعد از ورود به این بخش نام شرکت اسپیرو به عنوان توزیع کننده محصولات خانگی، رایان سامانه آرکا را به عنوان توزیع کننده محصولات سازمانی و پارس آوان را به عنوان نماینده فروش خود معرفی کرده است.
لینک: https://partnernet.avira.com/en/partner-locator/region/asia/?country=IR
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


بیت دیفندر
با وجود اینکه این برند رومانیایی در سال های گذشته با حضور مستقیم علاقه خود را به حضور بیشتر در بازار کشورمان نشان داده است، اما در سایت بیت دفندر نامی از ایران دیده نمی شود. این شرکت که در سال گذشته با برگزاری چند نشست خبری، حضور مستقیم خود در ایران اعلام کرد و تا حدی نگرانی کاربران ایرانی را از تحریم ایران توسط این آنتی ویروس برطرف نمود ولی نام توزیع کنندگان و نمایندگانش در ایران را در سایت خود نیاورده است.
لینک: http://www.bitdefender.com/partners/#Partner%20Locator
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


BullGuard
این آنتی ویروس هم در بازار ایران حضور رسمی ندارد. تنها نماینده بولگارد در بازار خاورمیانه compuneeds است. با اینکه مدیران نماینده خاورمیانه ای بولگارد منکر حضور این برند در بازار ایران هستند، اما یک شرکت فروش محصولات آن را دارد.
لینک:http://www.bullguard.com/distributors.aspx
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟



ESET
ای ست یکی از آنتی ویروس های پر طرفدار در بازار ایران است. با وجود اینکه این موسسه چندین سال است که نام ایران را از سایت خود حذف کرده، اما همچنان تعداد شرکت هایی که مدعی ارائه نسخه اصلی این ضدویروسند کم نیستند.

لینک: http://www.eset.com/partners/
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟



F-secure
با بررسی بخش نمایندگان و همکاران سایت F-secure متوجه خواهیم شد که این آنتی ویروس هم مانند بیشتر شرکت ها در ایران نماینده ای را معرفی نکرده است. البته در سال های گذشته بعضی ادعای نمایندگی این شرکت را داشتند ولی امروز بر روی سایت این شرکتی نامی از ایران یافت نمی شود.

لینک: http://www.f-secure.com/en/web/business_global/partners/locator
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


G DATA
حدود ۲ سال پیش یکی از شرکت های صاحب نام در حوزه IT ایران، قراردادی با GDATA منعقد کرد و نمایندگی این آنتی ویروس را در ایران بر عهده گرفت. البته بعد از تغییراتی که اخیر در این شرکت روی داده؛ مشخص نشده است که آیا همچنان این شرکت G DATA را در سبد محصولات خود دارد یا نه. اما آنچه سایت جی دیتا نشان می دهد این است که این شرکت نماینده رسمی در ایران ندارد.
لینک: http://partnerweb.gdatasoftware.com/find-partners/distributors/asia-africa-pacific-middle-east.html
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


Kaspersky
تا هفته گذشته نام ایران بر روی سایت این آنتی ویروس روسی وجود داشت، اما از هفته گذشته نام ایران و نمایندگان ایرانی از سایت حذف شده است. اگر چه همچنان نام شرکت اماراتی توزیع کنندگان این آنتی ویروس در سایت کسپرسکی وجود دارد.
لینک: http://www.kaspersky.com/partners/buyoffline
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟


McAfee
سال هاست مک آفی به صورت رسمی در بازار ایران حضور ندارد. اگرچه نام ایران بر روی سایت این شرکت آمریکایی وجود ندارد ولی شرکتی که پیش از اعمال تحریم ها هم محصول این شرکت را عرضه می کرد، همچنان نسبت به فروش نسخه های شرکتی آن اقدام می نماید.
لینک: http://www.mcafee.com/us/purchase.aspx
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟



Panda
پاندا نیز قدمتی بیش از ده سال را در بازار ایران دارد و از جمله محصولاتی است که به طور اوریجینال به دست کاربران ایرانی می رسد. اما در وب سایت این شرکت اسپانیایی نیز اثری از نماینده ایرانی اش نمی بینیم.
لینک: https://channel.pandasecurity.com/app/Pages/Partners%20Search.aspx
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟



Symantec
اگر با آی پی ایران به بخش نمایندگان سایت سیمانتک مراجعه کنید خواهید دید که این بخش از سایت این شرکت برای کاربران ایرانی قابل مشاهده نیست. مدیران سیمانتک خیال همه را راحت کرده و گفته اند که مقررات دولتی ممکن است که باعث این محدودیت باشد. البته با این وجود، همچنان چندین شرکت نسبت به ارائه محصولات اورجینال سیمانتک در بازار اقدام می کنند.

لینک: http://partnernet.symantec.com
آیا همه آنتی ویروس های مطرح، کشور ایران را تحریم کرده اند؟

اگر در انتها باید گفت از بین آنتی ویروس های برتر دنیا درحال حاضر فقط آویرا نمایندگی خود در ایران را در سایت رسمی شرکت ثبت کرده و شرکت های دیگر ترجیح داده اند که نامی از ایران نبرند.

مطالب مشابه:

  • معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگانآنتی ویروس های رایگان ،وجود ویروس ها، برنامه های جاسوسی ، هکرها و سایت های فیشینگ یعنی اینکه وب مکان خطرناکی است و هر کسی که کامپیوتر دارد برای ایمن بودن به یک نرم افزار
  • تفاوت لایسنس های OEM با Retailدر صورتی که قیمت آنتی ویروس های موجود در سایت پدیده را با سایت های دیگر مقایسه کرده باشید متوجه شده اید که بعضی از محصولات دارای قیمت بالاتری هستند همچنین اگر همین
  • فیلتر کردن سایت‌های ضد آمریکایی توسط كسپر اسكيدر حالی که طبق کارکرد ذاتی آنتی‌ویروس‌ها، این نرم‌افزارها باید مانع دسترسی کاربر به سایت‌های حاوی ویروس‌ها و بدافزارهای مخرب شوند، کاسپرسکی که در ایران طرفداران زیادی هم
  • سرعت اینترنت استان های ایرانآمارها گویای آن است که استان‌های مازندران، تهران، اصفهان، خوزستان و سمنان استان‌هایی هستند که به ترتیب بالاترین ضریب نفوذ‌های اینترنت را دارند. به گزارش مجله اینترنتی
  • Kaspersky Internet Security برترین آنتی ویرس سال ۲۰۱۳شدآزمایشگاه تخصصی AV-Comparatives در گزارشی با عنوان «مقایسه تطبیقی آنتی ویروس‌ها در سال ۲۰۱۳» محصول Kaspersky Internet Security را به‌عنوان محصول برتر سال ۲۰۱۳ معرفی کرد.
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت