ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

قوی‌ترین موتورسیکلت برقی جهان

نویسنده: hamid   || موضوع: خبرها / گوناگون   || تاریخ: 27-12-1392, 07:35   || بازدید: 10290

به گزارش مجله آقای آنلاین به نقل از جام جم، این موتور جدید تمام الکتریکی که نام واتمن بر آن نهاده شده، به وسیله ساشا لاکیک ـ طراح فرانسوی معروفی که عاشق سرعت است و در پروژه های مختلف ازجمله صنعت خودروسازی، مبلمان، معماری و طراحی محصولات شرکت داشته است ـ طراحی شده و زیبایی آن حیرت کسانی را که در نمایشگاه موتورسیکلت پاریس شرکت داشتند، برانگیخته است.

قوی‌ترین موتورسیکلت برقی جهان


واتمن وکسان، سریع ترین موتور الکتریکی موجود در بازار است. در دل این زیبای 350 کیلویی، موتوری الکتریکی با مغناطیس های دائمی و سیستم خنک کننده مایع قرار دارد و تولید حداکثر نیروی 200 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور تا 10500 دور در دقیقه می کند. این نیرو آنقدر کافی است که بتواند سرعت موتور را در عرض 4 / 3 ثانیه به 100 کیلومتر و در عرض 9 / 5 ثانیه به 160 کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت این وسیله نقلیه 170 کیلومتر در ساعت است.

قاب فلزی لوله ای معمول این نوع موتور جای خود را به بدنه آلومینیومی داده که تمام قطعات موتور از جمله مغناطیس دائمی، سیستم خنک کننده و باتری را درون خود حفظ می کند.

اگرچه جلوبندی موتور مانند همیشه است، اما چرخ عقب به سیستم تعلیق چهارمیله ای موازی متصل است و موجب حرکت روان و راحت موتور می شود. طراحی موتور از ساختار بدن عقرب الهام گرفته است.

قوی‌ترین موتورسیکلت برقی جهان


وکسان با تولید نیروی 200 اسب بخار توانسته در صنعت موتورسازی الکتریکی فرانسه انقلابی به پا کند و این موتور را در بهترین جایگاه قرار دهد و از نظر عملکرد، بسیار بهتر از نوع احتراقی آن باشد. در ضمن در این موتور برای انتقال نیرو از یک تسمه ساده استفاده شده و نیازی به تغییر دنده نیست. پکیج باتری لیتیوم - یون با ظرفیت 8 / 12 کیلووات ساعت که احتمالا 100 کیلوگرم ـ تقریبا 30 درصد وزن موتور ـ وزن دارد، بخوبی درون بدنه موتور جاسازی شده است.

وقتی واتمن وکسان کاملا شارژ است، می تواند 180 کیلومتر مسیر را بپیماید. به یمن سوکت نوع COMBO II ـ استاندارد شارژ سریع اروپا ـ باتری های این موتور در عرض 30 دقیقه یعنی کمتر از شارژ تلفن همراه پر می شود. می توان موتور را با کمک سوکت های برق استانداردهای خانگی هم شارژ کرد.

تمام بخش های موتور از چراغ ها گرفته تا کیلومتر شمار دیجیتالی لاستیک عقب 240 میلی متری ساخت کارخانه پیرلی همگی به زیبایی کنار یکدیگر قرار گرفته است.

قوی‌ترین موتورسیکلت برقی جهان


ساشا لاکیک می گوید: واتمن موتوری منحصر به فرد است که با غلبه بر قانون جاذبه و تعادل می تواند لذتی به راننده اش بدهد که کمتر موتوری قادر به انجام آن است. لذت رانندگی، احساس شتاب، شورآزادی و رهایی از سنت موتورهای بنزینی، مواردی است که این موتور قدرتمند با اتصال انسان به ماشین می تواند در او به وجود آورد.

قوی‌ترین موتورسیکلت برقی جهان

مطالب مشابه:

  • واقعا SEO یعنی چه؟!یعنی تولید کردن صفحات وبی که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید.
  • معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگانآنتی ویروس های رایگان ،وجود ویروس ها، برنامه های جاسوسی ، هکرها و سایت های فیشینگ یعنی اینکه وب مکان خطرناکی است و هر کسی که کامپیوتر دارد برای ایمن بودن به یک نرم افزار
  • تلاش دولت چین برای راه‌اندازی موتور جستجوی ChinaSoاگرچه ممکن است ChinaSo نیز با استقبال گسترده روبرو نشود ولی این نشان می‌دهد که زیرساخت‌های تکنولوژیک چین نیازی به تکیه به شرکت‌های خارجی ندارد.
  • نسل جدید خودروهای مدرنشرکت خودروسازی سوئیسی Rinspeed از شرکت‌های بزرگ دنیای خودروست که همیشه در ساخت خودروهای عجیب و غریب دستی داشته است.
  • شاتل فضایی چیست؟شاتل فضایی (به انگلیسی: Space Shuttle)‏ آمریکا که اولین بار در سال ۱۹۸۱ پرتاب شد. نخستین سفینه قابل استفاده مجدد جهان بود. سه بخش اصلی آن مدارپیما، موشکهای تقویت کننده،
بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت