» » استفاده از افزونه‌ی جستجوی کد بینگ برای ویژوال استودیو
ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

استفاده از افزونه‌ی جستجوی کد بینگ برای ویژوال استودیو

نویسنده: hamid   || موضوع: خبرها   || تاریخ: 29-11-1392, 14:44   || بازدید: 2663

استفاده از افزونه‌ی جستجوی کد بینگ برای ویژوال استودیو


همانطور که می‌دانید مایکروسافت در هفته‌های اخیر در حال توسعه‌ی یک سیستم تحت عنوان یک پروژه‌ی تحقیقاتی بود که Bing Code Search نام گرفته است که در واقع مجموعه‌ای از قطعه کدهای #C برای توسعه دهندگان ویژوال استودیو مایکروسافت است. این سرویس امکان یافتن و استفاده از کدهای موجود در اینترنت را در اختیار کاربران ویژوال استودیو 2013 قرار می‌دهد. یعنی کاربران قادرند بدون نیاز به مراجعه به ابزار دیگری همچون مرورگر خود یا اپلیکیشن دسکتاپ بینگ، از داخل محیط ویژوال استودیو به جست و جوی کد مورد نظر خود بپردازند. با استفاده از افزونه مذکور، برنامه نویسان قادر خواهند بود تا کد‌های مدنظر خود را در از وب‌سایت‌هایی چون MSDN ،StackOverflow ،CSharp411 ،Dotnetoerls و Find جستجو کرده و نتایج مورد نظر خود را مستقیما وارد محیط محل کدنویسی خود نمایند.

تیم توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ویژوال‌استودیو رسما این ویژگی را در قالب یک پلاگین برای برنامه «مایکروسافت ویژوال‌استودیو» معرفی کرد.

با استفاده از از ویژگی یک Query که حاوی اطلاعات مربوط به محتوای در حال جستجو است بصورت کاملا امن از سرویس بینگ مورد سوال واقع می‌شود. در در خواست ارسالی برای سرویس بینگ اطلاعاتی چون نوع پروژه‌ی در حال توسعه، زبان برنامه‌نویسی مورد استفاده (#C یا VB) و شماری دیگر از اطلاعات مورد نیاز برای یافتن پاسخ‌های صحیح‌تر در اختیار موتور جستجو قرار می‌گیرد.

بینگ با دریافت این اطلاعات و با استفاده از کلمات کلیدی موجود بهترین تنایج را از میان صفحات وب یافته و در قالب نمونه کدهای بسیار کاربردی که می‌تواند شما را در توسعه‌ی نرم‌افزارتان یاری دهد، ارائه می‌کند.

از میان صفحات یافته شده، کدهای موجود پیدا شده و در قالب یک رده‌بندی از لحاظ میزان اهمیت در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

مطالب مشابه:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت