» » آپدیت iOS 7.1 برای آیفون، آیپد و آی‌پادتاچ + دانلود و تصاویر
ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

آپدیت iOS 7.1 برای آیفون، آیپد و آی‌پادتاچ + دانلود و تصاویر

نویسنده: hamid   || موضوع: خبرها / موبایل   || تاریخ: 21-12-1392, 11:47   || بازدید: 2934

به گزارش مجله آقای آنلاین به نقل از فارنت، در این به روز رسانی جدید، برنامه CarPlay که هفته پیش در نمایشگاه جنوا موتورز معرفی شده بود نیز گنجانده شده است .

آپدیت iOS 7.1 برای آیفون، آیپد و آی‌پادتاچ + دانلود و تصاویر


که البته برای آیفون ۵ و مدل‌های بالاتر در نظر گرفته شده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند از قابلیت‌های موجود بر روی صفحه نمایش لمسی موجود بر روی داشبورد خودرو خود استفاده کنند.



آپدیت iOS 7.1 برای آیفون، آیپد و آی‌پادتاچ + دانلود و تصاویر


کاربرد‌های این سیستم در حال حاضر محدود به مسیر‌یابی و فرامین صوتی است و رابط کاربری نیز نسخه ساده شده‌ای از رابط کاربریIOS است. یکی دیگر از تغییرات، مرتبط با افزایش دقت نرم‌افزار Siri است. پیش از این مکث چندثانیه‌ای باعث می‌شد Siri متوجه اتمام صحبت کاربر شود اما اکنون این رویه‌ به شکلی تغییر کرده که در حین صحبت کردن کاربر باید انگشت خود را بر روی کلید هوم نگه دارد و با برداشتن انگشت، برنامه تشخیص می‌دهد که فرمان صوتی خاتمه یافته است. صدای مونث و مذکر برای زبان‌های چینی، انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی استرالیایی و ژاپنی نیز به این سیستم افزوده شده است.

آپدیت iOS 7.1 برای آیفون، آیپد و آی‌پادتاچ + دانلود و تصاویر


به روز رسانی جدید، قابلیت جستجو و افزودن رادیوی شخصی با ترکیبی از آهنگ‌های مورد علاقه خوانندگان را نیز به کاربر می‌دهد. امکان خرید آلبوم نیز به این سیستم عامل افزوده شده است. در قسمت تقویم نیز می‌توانید قرارهای روزانه را در دید کلی ماهیانه مشاهده کنید. TouchID نیز بنابر اذعان اپل بهبود یافته است. دوربین نیز در نسخه آیفون ۵اس بهبود یافته است و با توجه به به کارگیری پردازنده A7، امکان تشخیص وفعال‌سازی خودکار HDR به این سیستم عامل افزوده شده است. بدین ترتیب می‌توانید سایه‌ها و های‌لایت‌ها را نیز در تصاویر مشاهده کنید. این به روز رسانی را می‌توانید برای گوشی‌های آیفون ۴ و بالاتر و همچنین آی‌پد ۲ و بالاتر با حجم ۲۶۸ مگابایت دریافت کنید.


مطالب مشابه:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت