ثبت نام
مطالب برتر
نظرشما در مورد سیستم؟
تبلیغات
0

ترفند های گوشی LG G5

نویسنده: hamid   || موضوع: آموزش / موبایل   || تاریخ: 1-05-1395, 23:36   || بازدید: 1754

۱– میانبر دکمه‌های صدا
ترفند های گوشی LG G5


تغییری که ال جی این بار در گوشی های هوشمند خود القا کرده است این است که دکمه های صدای این گوشی حتی در حالت خاموشی نمایشگر، با میانبرهایشان کار می کنند. برای تنظیم میانبر ها وارد بخش تنظینات شده و از آن جا گزینه قسمت Shortcut Key بشوید. در این بخش برای صدا تنظیماتی ارائه شده که به طور پیش فرض فعال است اما گر بخواهید بیش از این و به طور دلخواه شخصی سازی کنید می توانید همین مسیر را دنبال کنید. میانبر ها نه تنها برای صدا بلکه برای دیگر کارهای روزانه ای که با گوشی دارید نظیر باز کردن دوربین و غیره قابل تنظیم هستند.

۲– تغییر تم (Theme) رابط کاربری ال‌جی
ترفند های گوشی LG G5

حتی اگر از علاقمندان برند ال جی باشید ممکن است از تم پیش فرض آن راضی نباشید بنابراین می توانید یک برنامه به نام LG Smart World را دانلود کنید و از تم هایی که ارائه داده است استفاده کنید. هر چند این سرویس نمی تواند با کلکسیون تم های دیگر گوشی ها و برند ها رقابت کند اما برای تغییر گوشی ال جی با وجود محدودیت هایش، گزینه مناسب و معقولی است.


۳– فعال‌ کردن Smart Bulletin و Qslide در گوشی
ال جی هر سال تلاش دارد که رابط های کاربری اش را حسابی تغییر بدهد به طوری که بتوان از کار کردن با آن لذت برد. این نسخه از رابط کاربری که ال جی بر روی پرچم دار خود پیاده سازی کرده است نظم و انضباط بیشتری دارد. چند ویژگی معروف و کاربردی در این ui وجود دارد که باید آن ها را فعال کنید. دو گزینه ای که در موردش حرف می زنیم Smart Bulletin و QSlide هستند.

ترفند های گوشی LG G5


برای فعال سازی به بخش Home Screen بروید و از آنجا Smart Bulletin را فعال سازی کنید. در این بخش می توانید فهرستی از برنامه های دیگر را ایجاد کنید و بعد از تنظمات نهایی به مزایای این سرویس پی خواهید برد و هرگز آن را غیر فعال نخواهید کرد. Qsilde را هم از بخش Home Touch Button قابل تنظیم است از این رو، این دکمه را فشرده و وارد Button Combination بشوید. اگر oslide را به نوار های جهت یابی اضافه کنید، می توانید بعد از تایید نهایی از اهمیت آن پی ببرید.


۴- تنظیمات هوشمند (Smart Settings)
در بخش تنظیمات هوشمند شما با یک برنامه ریزی قبلی، کاری می کنید که گوشی تان در زمان های مختلف یک سری عکس العمل های مختلف نشان دهد . برای مثال وقتی که در منزل هستید دوست دارید که صدای زنگ خورتان پایین باشد یا اینکه، وقتی هدفون را به گوشی وصل می کنید، دوست دارید تن صدای دریافتی، بلند یا کوتاه باشد. با استفاده از بخش تنظیمات هوشمند، می توانید به شخصی سازی برخی چیزها در گوشی بپردازید.

ترفند های گوشی LG G5


تنظیمات هوشمند، ویژگی مناسبی است که به کاربر این امکان را می‌دهد که تنظیمات صدا، بلوتوث و وای‌فای را برای مکان‌های مختلف مشخص کند، مثلاً برای زمانی که در خانه هستید. همچنین می‌توانید تنظیم کنید، زمانی که هدفون را به دستگاه متصل می‌کنید یا از طریق بلوتوث به وسیله دیگری متصل می‌شوید، برنامه‌های خاصی به صورت خودکار، فعال شوند. می‌توانید گزینه‌های مختلف را در منوی تنظیمات مشاهده کنید.


۵– پنهان‌کردن برنامه‌ها و تغییر اندازه آیکون برنامه ها(Grid Size)
در لانچر جدید این گوشی، شما منوی اپلیمیشن ها را نمی بینید، بنابراین می توانید به راحتی آیکون برنامه ها را برای نظم دهی و ظاهری آراسته تر مخفی کنید. شما می توانید سایز آیکون برنامه ها را به طور دلخواه نیز تنظیم کنید برای این کار کافیست که صفحه اصلی را انتخاب و انگشتتان را روی ان قرار داده و چند ثانیه نگهدارید .

ترفند های گوشی LG G5


حالا می توانید سایز بندی های قابل استفاده برای آیکون ها را مشاهده کرده و یکی را انتخاب کنید و خروجی را مشاهده کنید. در همین بخش نیز می توانید با گزینه hide app به راحتی تمام اپلیکیشن هایی را که نمی خواهید در صفحه اول نمایش داده شوند را مخفی کنید.

۶– شخصی‌سازی نمایشگر همیشه روشن (Always On Display)
هر چند ال جی در این سیستم جدیدش تغییرات شگرفی ایجاد کرده اما هنوزم جای کار زیاد تری دارد مثلا روی نمایشگر نمی توان زیاد کار کرد اما می توان برخی چیزها مثل امضا یا پیام خاص و یا زمان بندی و فونت ها را تغییر داد. برای اینکه به تمام تنظیمات بخش نمایشگر دسترسی داشته باشید باید به بخش تنظیمات بروید و از آن جا وارد Display Option شوید و قلمرو تنظیمات نمایشگر و شخصی سازی آن را مشاهده کنید.

ترفند های گوشی LG G5


۷– دسترسی به تنظیمات منو از طریق کلید برنامه‌های اخیر (Recent Apps Key)
بعد از گذشت یک دهه از روی کار آمدن گوشی های هوشمند، دکمه های منوی متنی نیز از بین رفته اند و همه چیز بصری شده است اما اگر دوست دارید، به ایام اولیه از نسل هوشمند سازی گوشی ها برگردید تنها در سیستم ال جی است که می توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید. برای این کار باید روی منو چند ثانیه انگشت خود را بگذارید و فشار دهید. هر جا که باشید منوی کلاسیک متنی نمایش داده خواهد شد.

ترفند های گوشی LG G5


۸– باز‌گرداندن منوی اپلیکیشن (App Drawer)
پیش از این گفتیم که لانچر جدید پرچم دار ال جی، متاسفانه دارای منوی اپلیکیشن به طور پیش فرض نیست اگر کاربر جدیدی هستید که تازه شروع به کار با اندروید می کنید این تغییر چندان آزار دهنده نیست اما اگر از کاربران قدیمی هستید باید حتما این گزینه را فعال کنید. برای این کار، باید سیستم را به آخرین ویرایش ارائه شده ال جی بروز رسانی کنید و از آن جا گزینه Home & App Drawer را مشاهده کنید. وقتی این گزینه را انتخاب کردید می توانید اپلیکیشن ها را در اختیار داشته باشید و از برنامه های پلی استور گوگل نیز در همانجا بهره مند شوید.

ترفند های گوشی LG G5


نظر شما درباره این گوشی چیه دوست گرامی؟

مطالب مشابه:

بازدید کننده عزیز, شما هنوز به عضویت سایت در نیامده اید.
پیشنهاد می کنم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

ارسال نظر

نام:*
E-Mail:
متن نظر:
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود

کلیدواژه های سایت